Úkol zněl jasně, ať vypadá jedinečně, moderně, sportovně, ale hlavně ať je jiný, než kdejaký jiný Coumtryman. Proč ne, otevřel se vzorník barev a volba byla jasná “chameleon”, Mini je auto, které je prostě jiné a tím si zaslouží být prostě úplně jiný, než všichni ostatní. Fólie je od prémiového výrobce Avery ze série Color Flow.
Co se vzhledem dál, kazily ho obyčejné černé mátné plastové díly, které ho lemovaly kolem dokola (spodní části nárazníků, lemy, prahy), takže co s nimi, polepit je do barvy vozu, nebo je udělat černé lesklé?
Zvítězila černá lesklá, protože co je černé lesklé, to je hezké. Dále na karoserii zůstaly chromové prvky, které designu také moc nepomáhaly, takže chromy pryč a místo nich černý lesk. Vnitřky předních světel dostaly černý lesk s červeným podpisem Johna Coopera, který jim dodal ten správný šmrnc. Přední mlhová světla putovala do koše a ta byla nahrazena denním svícením jehož součástí jsou i světla do mlhy, aby v černých prolisech nárazníku nezářila, tak se zatmavila světlejším odstínem tónovací fólie. Boky získaly 3D designové pruhy, ve kterých jsou vystouplé plástve ve tvaru přední masky Miniho, takže ne jen tak nějaký obyčejný pruh, který na tomto místě byl originál z výroby.
Samozřejmě nesmějí chybět zatmavená skla s 20% propustností. Zadní část vozu dostala dospělácké koncovky výfuků. Brzdiče se nalakovaly do červené Ferrari barvy, takže hezky vynikájí pod originálními 19” koly z Johna Coopera Workse.
Interiér prošel neviditelnou úpravou a to vytlumením (odhlučněním karoserie), odhlučňovalo se od stropu až po podlahu, tlumení se nevyhnulo dveřím, ani podběhům karoserie.
Podvozek zůstal v sériovém stavu, na něm proběhla pouze výměna starých dílů za nové. Brzdy zůstaly také stejné, ale nové od výrobce Zimmerman, takže přední osa má děrované kotouče.